رفتن به محتوای اصلی

تعمیر مبل چرم

چه زمانی مبل چرم نیاز به تعمیر دارد؟

مبل‌های چرم پس از مدتی استفاده دچار سائیدگی می‌شوند. جنس چرم حساسیت بیشتری نسبت به خراش دارد و در صورت برخورد اجسام، خش بر می‌دارد؛ علاوه بر این‌ها پوسته پوسته شدن مبل چرم نیز هشداری برای این است که زمان تعمیر مبل چرم فرا رسیده است.

تعمیر-مبل-چرم-قهوه-ای-رنگ

ترمیم رویه چرم مبل

اگر مبلمان ترک شما چرمی هستند و نیاز به ترمیم رویه دارند، حتما این کار را به یک رویه کوب خبره بسپارید، تا از نتیجه کار رضایت داشته باشید. یک رویه کوب ماهر برای ترمیم رویه چرم مبل از چسب و رنگ مخصوص استفاده می‌کند.

هنگام تعمیر مبل چرم باید پوسته‌ها با دقت زیادی از رویه مبل جدا شوند. در صورتی که این کار با ظرافت انجام نشود ممکن است آسیب بیشتری به بافت رویه وارد شود؛ پس از جداسازی پوسته‌ها نیز در مرحله رنگ آمیزی باید دقت شود رنگی کاملا یکسان با رنگ رویه مبل انتخاب شود. در این مرحله حتی اگر درصد کمی هم رنگ انتخابی با رنگ چرم تفاوت داشته باشد، پس از خشک شدن ظاهری بسیار ناخوشایند پیدا می‌کند. ترمیم رویه مبل چرمی istikbal کار فوق العاده ظریفی است که تنها متخصصان این کار می‌توانند از پس آن برآیند.

رفع خراش یا سائیدگی مبل چرم

اگر به علت خراش یا سائیدگی قصد تعمیر مبلمان چرمی خود را دارید، بهترین تصمیم را گرفته‌اید؛ چرا که با صرف هزینه‌ای کم می‌توانید ظاهر مبلمان خود را نو کنید.

تعمیرکاران مبل ای پک برای ترمیم خراش وسائیدگی چرم مبل از پولیش همرنگ مبل استفاده می‌کنند. چنانچه خراش یا سائیدگی سطحی باشد، پولیش برای رفع آن کافی است؛ اما در صورتی‌که خراش عمیق و یا سائیدگی زیاد باشد، از روش رنگ‌‌‌‌‌‌‌‌ کردن چرم مبل برای ترمیم آن استفاده می‌کنند.

ترمیم-رویه-چرم-مبل

تعویض رویه چرم مبل ای پک

گاهی تعمیر مبل چرم با پولیش و رنگ امکان‌پذیر نیست؛ در این صورت لازم است کلا چرم مبل عوض شود. در این هنگام نیاز است که یک رویه کوب ماهر این کار را انجام دهد. جالب است بدانید در این مرحله که قرار است کلا رویه تعویض شود می‌توانید رنگ آن را نیز به دلخواه انتخاب کنید. در این صورت مبلمان شما ظاهری کاملا متفاوت پیدا خواهد کرد.

هزینه تعمیر مبل چرم

برای تعمیر مبل چرم نمی‌توان هزینه ثابتی در نظر گرفت، چرا که این امر وابسته به میزان خرابی مبل و نیازهایی است که به انواع ترمیم دارد. اما در کل می‌توان این گونه در  نظر داشت که هزینه تعمیر نسبت به هزینه تعویض و خرید مبلمان جدید بسیار کمتر است؛ لذا پرداخت هزینه تعمیر مبل برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

تعویض-رویه-چرم-مبل-istikbal

سخن آخر

مشاهده سائیدگی و خش های روی مبلمان چرم شما باعث می‌شود به فکر ترمیم مبلمان خود بیفتید. به این منظور می‌توانید با ما تماس بگیرید تا متخصصان تعمیر مبل چرم  istikbal کار ترمیم مبلمان شما را با بهترین  کیفیت انجام دهند. رویه چرمی مبل شما ممکن است نیاز به پولیش، رنگ و یا تعویض داشته باشد؛ که در هر صورت  بهترین خدمات را از ما با هزینه‌ای مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.