رفتن به محتوای اصلی

تعویض پارچه مبل | تعویض پارچه مبل ای پک

مبلمان ترک به دوام و کیفیت معروف هستند و عمری طولانی دارند. پارچه این مبل‌ها از بهترین انواع پارچه انتخاب می‌شود اما هر پارچه‌ای پس از مدتی استفاده رنگ و روی خود را از دست می‌دهد. اگر رویه مبلمان ترک شما مثل روزهای اول ظاهری نو و زیبا ندارد، لازم نیست هزینه خرید یک دست مبلمان جدید را متحمل شوید، بلکه می‌توانید با تعویض پارچه مبل به آن عمری تازه ببخشید.

در این نوشتار به جزئیات تعویض رویه مبل خواهیم پرداخت؛ چنانچه به زیبایی دکوراسیون خود اهمیت می‌دهید و قصد تغییری اساسی در مبلمان خود با صرف هزینه‌ای کم دارید، با ما همراه باشید.

چه زمانی به یک تعمیرکار برای تعویض رویه مبل نیاز داریم؟

در ابتدا باید مبلمان خود را به دقت بررسی کنید. در صورتی که پارچه مبلی آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد و همچنین بدنه و کلاف آن نیز دچار شکستگی یا خرابی باشد، تنها یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌تواند عملیات ترمیم مبل را برای شما به شکلی رضایت بخش انجام دهد.

تعویض پارچه مبل ای پک کاری ظریف است که نیازمند دانش، تخصص و تجربه است و تنها تعویض رویه مبل توسط یک تعمیرکار خبره نتیجه‌ای مطلوب خواهد داشت.

جداسازی پارچه اولیه مبل

معمولا روکش به گونه‌ای روی مبل‌ها فیکس می‌شود که امکان جداسازی و تعویض آن میسر باشد. اگر به زیر مبل نگاه کنید، میخ پونز و منگنه‌هایی را می‌بینید که پارچه مبلی را ثابت نگه داشته‌اند؛ با خارج کردن آن‌ها پارچه مبلی جدا می‌شود. بهتر است در این مرحله پارچه آسیب نبیند چرا که می‌تواند الگوی آسانی برای پارچه جدید باشد.

مبل-راحتی-شیک

بهترین جنس‌ها برای پارچه رو مبلی

  1. پارچه مبلی کتان

کتان به علت بافت شلی که دارد به خوبی بر روی مبلمان قرار می‌گیرد؛ علاوه بر این کیفیت بالایی که دارد باعث می‌شود زیبایی خود را در طولانی مدت حفظ  کند.

  1. پارچه مبلی چرم

مبلمان چرمی istikbal به علت زیبایی منحصر به فردی که دارند، نزد مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی می‌توان گفت پارچه‌های چرمی رویه مبل‌ها همواره در معرض پوسیدگی، خش و یا حتی پارگی هستند. تعویض رویه مبل با پارچه چرمی نو می‌تواند تغییری اساسی در مبلمان شما ایجاد کند و ظاهری فوق العاده زیبا و شیک به آن ببخشد.

  1. پارچه مبلی مخمل

مخمل از جمله پارچه‌هایی است که از قدیم تا به امروز هرگز از مد نیفتاده است. پارچه‌های مخملی به علت تنوع بالای رنگ و همچنین لطافتی که دارند، طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کنند. اگر می‌خواهید از پرطرفدارترین نوع پارچه برای تعویض رویه مبل خود استفاده کنید، جنس مخمل را انتخاب کنید.

مبل-راحتی-با-پایه-های-چوبی

 سخن آخر

همان‌طور که مستحضر هستید به جای خرید مبلمان جدید می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار کم‌تر اقدام به ترمیم مبل خود کرده و ظاهر آن را به گونه‌ای که دوست دارید تغییر دهید. در این راستا یکی از تغییرات اساسی با تعویض رویه مبل صورت می‌گیرد. در این روش شما می‌توانید پارچه دلخواه خود را انتخاب کنید و از یک رویه کوب ماهر برای انجام تعویض پارچه مبل کمک بخواهید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.