رفتن به محتوای اصلی

هزینه تعمیرات مبل

تعمیرات مبل شامل خدماتی نظیر: ترمیم شکستگی، رنگ کاری، تعویض پارچه و اسفنج، تعمیر صندلی چوبی و تاج، تعویض پایه و… می‌شود. چنانچه‌ مبل شما نیاز به تعمیر دارد، می‌توانید از یک تعمیرکار خبره بخواهید آن را بررسی کند و با لیست کردن خدمات لازم و اضافه کردن دستمزد خود، هزینه تعمیرات مبل شما را اعلام نماید.

در ادامه مختصرا درباره چگونگی برآورد هزینه تعمیرات مبل خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

 

مبل-طرح-ال-به-رنگ-توسی-و-مشکی

آیا تعمیر مبل به صرفه است؟

چنان‌چه قصد تغییر دکوراسیون دارید و نمی‌دانید آیا مبلمان نو بخرید به صرفه‌تر است یا همان مبلمان قدیمی خود را تعمیر کنید؛ باید بگوئیم با یک حساب سرانگشتی می‌توان به این نتیجه رسید که تعمیر مبل و ترمیم خرابی‌های آن هزینه بسیار کمتری نسبت به خرید مبلمان جدید دارد. شایان ذکر است برآورد هزینه تعمیرات قابل پیش بینی است و لذا می‌توانید هزینه آن را با قیمت مبلمان جدید مقایسه کنید.

تنها باید توجه داشته باشید اگر تصمیم به تعمیر مبلمان خود گرفتید، هرگز گول تبلیغات تعمیرات مبل ارزان توسط مراکز نامعتبر را نخورید، چرا که قطعا از نتیجه کار و صرف هزینه تعمیرات پشیمان خواهید شد؛ اما اگر از یک تعمیرکار حرفه‌ای برای ترمیم مبلمان خود کمک بخواهید در طولانی مدت از کیفیت کار راضی خواهید بود.

تعمیرات جزئی مبلمان ترک

مبلمان ترک به علت ظرافت و کیفیتی که دارند، معمولا پس از مدتی استفاده دچار آسیب‌هایی جزئی می‌شوند. در صورتی که از یک تعمیرکار کم تجربه برای این کار کمک بخواهید و یا خودتان دست به کار شوید که مبلمان خود را ترمیم کنید، شک نکنید احتمال اینکه کار خراب‌تر شود و آسیب‌های جدی و پر هزینه به مبل وارد شود بسیار بالا می‌رود.

بهترین راهکار این است که در صورت احساس نیاز به تعمیر مبلمان خود حتما از متخصصان تعمیر مبل ای پک کمک بخواهید که با تجربه و تخصصی که دارند، می‌توانند با هزینه‌ای بسیار کم مشکلات جزئی مبلمان شما را برطرف کنند.

مبل-طرح-ال-به-رنگ-ابی-تیره

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیرات مبل

عوامل زیادی می توانند بر هزینه تعمیرات مبل تاثیر داشته باشند که به برخی از مهم ترین آنها می پردازیم:

  1. میزان ظرافت کار: برای پرداخت مبل باید دقت داشت رویه مبلمان آسیب بیشتری نبیند و با ظرافت بالایی اصطلاحاً فیشینگ شود. ظرافت کار در کیفیت آن نقش به سزایی دارد. هر چه ظرافت کار بالاتر باشد به تبع هزینه بیشتری در پی خواهد داشت.
  2. مدت زمان: اگر عجله دارید و می‌خواهید تعمیرات مبل در زمان کوتاه تری انجام شود ممکن است هزینه بیشتری به دنبال داشته باشد.
  3. تعداد مبل ها: بسته به تعداد مبل هایی که نیاز به تعمیر داشته باشند کار تعمیرکار کمتر یا بیشتر است است و لذا علاوه بر هزینه تعمیر دستمزد تعمیرکار نیز دستخوش تغییر می‌شود.
  4. میزان رویه کوبی: هر چه اندازه رویه کوبی بیشتر باشد، هزینه تعمیرات نیز افزایش می‌یابد

سخن آخر

اگر تصمیم دارید با صرف هزینه‌ای کم، دستی به سر و روی مبلمان خود بکشید، می‌توانید با مرکز تعمیرات مبل تماس بگیرید و از یک تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیرات مبل خود کمک بگیرید. با تعمیرات مبل به شکل اصولی خواهید دید که با صرف هزینه‌ای کم تغییری اساسی در دکوراسیون خود به وجود آورده‌اید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.